Alla inlägg under april 2008

Av jenny - 23 april 2008 21:44

skönt då fick vi mycket av dagen tillsammans... men ändå så var inte läxorna klara förren kl 2030.

Fick mer massage idag och om en vecka ska jag till osteopaten sen kanske jag kan röra mig som vanligt igen....

spenderade en timme i juijutsi hallan , kul att se men fattar det gör jag inte =0)

Ska "bara läsa text tv" sen bums i säng, måste hinna läsa lite det är ju redan torsdag i morgon......

Av jenny - 21 april 2008 21:17

en bra start på veckan solen skiner !!!!!!!

Full rulle som vanligt men lite lättare nä det är fint väder =0)

Av jenny - 20 april 2008 15:42

Idag har vi njutit av söderåsen i vrårprakt.

Dansen hade ute dag med tipsrunda korvgrillning och lekar!

Jag och Elias hade alla rätt på tipsrundan och fick pris jippie!!

Nu ska hunden badas och huset ska ställas i skick för en ny vecka......

Av jenny - 19 april 2008 19:58

sitter äntligen ner en stund =0)

Stallet, Karlslund, stallet hem , till nästa leke , äta , somna lillan trodde jag...

Det tar på krafterna att ha fyra gullungar istället för 2.

Har passat mina små töser och det är som vanligt härligt värre!

Men nu är det skönt att sitta ner en stund.

Av jenny - 18 april 2008 15:20

Fredag redan.....

Skulle se fotboll i går och blev tokarg när jag missade nästan hela första pga telias problem.

Sen blev det ju roligt när jag fick bild lagom till bois första mål!!!

Slutade 3-2 till bois tillslut , 2 vinster av 2 möjliga KUL

Idag har jag slutat tidigt så nu ska jag fixa och dona  resten av dagen tills jag slocknar =0)

Av jenny - 13 april 2008 13:28

nu resas och röjs det här , vi måste bli av med en massa bröte.....

Av jenny - 11 april 2008 21:25

Suck nu är första veckan avklarad!

Detta kommer att ta lite tid att lära sig....

Nästa vecka ska vi få det att funka när det är fm vecka.

Stryk högen är inte ens klar , vi har missat barnens läxor och det mesta är lite halvgjort så det kan iofs bara bli bättre.

Ska lägga mig tidigt det blir en lång dag imorgon med stallet, kalas och utekväll!


Av jenny - 7 april 2008 20:39

Fast jag inte jobbar riktig heltid så är jag helt slut, hemma 2 timmar senare men ska hinna lika mycket och ont i ryggen har jag. Bäckenet bråkar och ibland hugger det till usch vad ont det gör.

Mycket i skolan denna vecka oxå jätte mycket litteratur och 3 diskussioner + loggbok som ska redovisas. Så mycket har vi aldrig haft....

Klockan är inte ens 21 och jag borde hålla igång minst 2 timmar till men jag somnar.....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards