Alla inlägg under januari 2010

Av jenny - 13 januari 2010 19:13

Vi har stora problem med Internet så nu lär här bli tyst ett tag igen....

Av jenny - 4 januari 2010 12:47

Vaknade på förmiddagen av att katten knackade på dörren och "ropade" att han ville in. Det är helt sant, katten kan knacka på fönstret vid dörren, han jamar på ett visst sätt när han vill in, ett när han vill ut och på ett annat när han vill ha mat eller vatten.

Såg genast snön och vinden och sängen LOCKADE verkligen igen, MEN eftersom jag ska jobba lite i morgon så tänkte jag att det är bäst att bli uppe iaf...


Det var verkligen kallt och tråkigt ute, vinden bet i kinderna och det blev en konstig runda, jag försökte gå med vinden i ryggen så mycket det gick. Då får man gå mycket konstiga snirklar.


Städningen är i fullgång och handlelistan påbörjad, någonstans idag måste jag oxå plugga lite och jobba lite...



Av jenny - 4 januari 2010 12:47

Vaknade på förmiddagen av att katten knackade på dörren och "ropade" att han ville in. Det är helt sant, katten kan knacka på fönstret vid dörren, han jamar på ett visst sätt när han vill in, ett när han vill ut och på ett annat när han vill ha mat eller vatten.

Såg genast snön och vinden och sängen LOCKADE verkligen igen, MEN eftersom jag ska jobba lite i morgon så tänkte jag att det är bäst att bli uppe iaf...


Det var verkligen kallt och tråkigt ute, vinden bet i kinderna och det blev en konstig runda, jag försökte gå med vinden i ryggen så mycket det gick. Då får man gå mycket konstiga snirklar.


Städningen är i fullgång och handlelistan påbörjad, någonstans idag måste jag oxå plugga lite och jobba lite...



Av jenny - 3 januari 2010 20:30

soooov pinsamt länge idag igen....

Har vänt dygnet helt. Har pluggat hela min vakna tid...

Resten av kvällen ska jag slappa

Bloppis-annons
Av jenny - 2 januari 2010 16:49

Fina L&B kläder i st 110 pojk och 140 flick.

Bilder kan ordnas vid intresse...

Pris från 30 kr till 60 beroende på skicket

Barnkläder & Skor, Säljes - Svalöv (Skåne län)
Pris:    50:-
Telefon:    0731804195
Av jenny - 1 januari 2010 01:00

Tänkte börja detta året lite optimistiskt när det gäller bloggen.

Vi har haft en skön och rolig nyårsafton med kusin Anna och hennes töser.

Nu är kvällen snart slut och de nya tagen inför 2010 måste börja gälla....

FAST det tar vi i morgon

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards