Alla inlägg under februari 2008

Av jenny - 27 februari 2008 21:01

usch vilket blåsanderegnet försvann iaf nu mot kvällen. Har flängt runt hela dagen, hämta , lämna hämta lämna, iväg på möte , ut med hunden, plugga lite , lägga barnen, skriva lite , fixa...... hela dagen har bara varit HJÄLP!!

Hur ska jag få ihop allt när jag börjar jobba full tid? Måste försöa få kläm på detta nu.....

Lägger mycket tid på skolan, intressant men krävande.

Av jenny - 25 februari 2008 21:04

Jippi lite penar på kontot, iaf i 2 dagar innan räkningarna ska betalas.

Julia fick spruta idag stackaren.

Läste hennes ämnesomdömmen inför utveckklingssamtalet, svenska skolan är kvar på medeltiden......

Ringar och hoppa bock på gympan?????????

Plutifikationstabellen på tid i matte........

SUCK vad har hänt på de senaste 25 åren???? NADA 

Av jenny - 24 februari 2008 21:03

Fick äntligen 2an i fredags och nu är den slut.....

Av jenny - 23 februari 2008 15:54

Så var det äntligen min tur att vara med i stallet! Först elias ,sedan julia och tiden där emellan var jag mest i kiosken.

Nu ska vi förbereda för festen!

Av jenny - 22 februari 2008 15:53

Så blev det då ett 35 års kalas tillslut, syrran hade med sig 2 ( ja stieg larsson) och jag började läsa så fort gästerna gått!

Av jenny - 21 februari 2008 19:59

på jobbet var det väldigt lugnt, många små sjuklingar.

Handlade till kalaset, gick ut med hunden, pluggade och städade, kanske blir det fotboll på tv ikväll annars blir det till att sova sova sova. Har kommit på att om man nu gillar sängen så mycket på morgonen kan man ju lägga sig väldigt tidigt och på det viset få extra tid i sängen. Har inget att läsa just nu PANIK väntar på 2an får den i morgon

Av jenny - 20 februari 2008 19:54

Firar min 35 årsdag idag, barnen på jobbet tyckte vi kunde ha glassen efter frukosten, lika bra att få det gjort : )

Kalaset är inställt , vi försöker på fredag i stället.... chanserna minskade rejält när jag behövde torka kräk redan på fm......

Skulle börja läsa nt 2 av Stieg Larssons Millenium böcker när jag upptäckte att det var nr3..........SUCK bara att slå ihop.

Fick idag oxå veta att vi fått en ny liten släkting på min födelsedag.Så nu är vi 3 på samma dag. Vi säger grattis till Oliver på hans födelsedag och till Sandy grattis till lilla gossen. Man känner sig mindre gammal när kusinen blivit "morfar"... 

Av jenny - 19 februari 2008 16:44

I morse vaknade jag utan man i sängen, hittade honom i källare tillsammans med en spann.....

Nu är det hans tur att må illa , eller så är det magkatarren. MEN vi vågar inte chansa så vi ställer in mitt kalas i morgon. När jag fylldee 30 var jag själv sjuk och nu när jag blir 35 är gubben sjuk. Flyttar kalaset till fredag och håller tummarna =0)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards