Alla inlägg under februari 2009

Av jenny - 25 februari 2009 20:31

Idag kom mina nya glasögon. Känns kul med lite nytt !!

Ganska sliten annars idag börjat tidigt och dessutom så har jag pluggat alldeles för länge på kvällarna. Så i kväll kryper jag ner i sängen tidigt med PLUM LUCKY istället för forsknings rapporter : )

Av jenny - 23 februari 2009 22:52

jag var hos tandläkaren idag, INGET KUL jag hade 3 hål jag som aldrig haft ett enda....

2 satt i visdomständerna som jag ville dra ut sist jag var där LITE STÖRIGT

Av jenny - 22 februari 2009 19:19

Idag har vi varit och åkt pulka. Vi skulle till Karaby backar men efter 2 felkörningar så hamnade vi i Röstånga...

Tur det snöade mycket igår för idag töar det och inte lite heller.

Alla hade roligt i backen, Jörgen vurpade på guppet flera gånger, barnen flög, rullade och välte omvartannat, Alfred jagade dem upp och ner och jag gjorde ett åk, jag trillade av halvägs så sen gav jag upp...

Väl hemma våta trötta så fixade jag Alfred han fick en ny frilla , lite kortare som torkar snabbare....

Av jenny - 22 februari 2009 19:19

Idag har vi varit och åkt pulka. Vi skulle till Karaby backar men efter 2 felkörningar så hamnade vi i Röstånga...

Tur det snöade mycket igår för idag töar det och inte lite heller.

Alla hade roligt i backen, Jörgen vurpade på guppet flera gånger, barnen flög, rullade och välte omvartannat, Alfred jagade dem upp och ner och jag gjorde ett åk, jag trillade av halvägs så sen gav jag upp...

Väl hemma våta trötta så fixade jag Alfred han fick en ny frilla , lite kortare som torkar snabbare....

Av jenny - 21 februari 2009 19:14

Idag fick det gå lite fortare , för vi skulle hinna lämna tvätt hos mamma och pappa , julia skulle rida dubbel lektion och sen skulle vi på förälda träff i Billeberga.

Trevligt och gott som vanligt! Snön vräkte ner nästan hela kvällen vilket gör att morgondagen verkar lovande...

Av jenny - 20 februari 2009 19:08

Japp så var man 36...

 0440 blev jag uppvaktad av min darling med ljus och jos och paket!!

Efter en lugn dag på jobbet så startade kaoset efter att jag handlat. Jörgen städade, skottade och fixade,  jag lagade mat och Elias våtade ner hela badrummet...

Kl 18 anlände gästerna och vi fick ett trevligt kalas. Maten blev lyckad och Jörgens kakor perfekta. Började läsa PLUM LUCKY innan  jag somnade.

Av jenny - 19 februari 2009 19:50

Bara så ni vet iaf några timmar till...........


Suck åldersnoja NEJ DÅ INTE ALLS

Av jenny - 19 februari 2009 19:49

idag fick jag lämna tillbaka V50 och hämta min Mutchobutcho.....

Skönt att få hem sin egen bil MEN.............

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards