Alla inlägg under augusti 2008

Av jenny - 31 augusti 2008 20:20

Solen strålade och jag gick en 5 km runda med Alfred innan frukost och sedan satt jag i solen och läste och mös tills vi skulle dra hemmåt.

Väl hemma fikade vi och sedan så badade och klippte jag Alfred.

Sedan grillade vi.

Av jenny - 30 augusti 2008 20:23

När Elias var på kalas i Finnstorp så passade jag på att gå en räjäl långrunda. Det var så skönt i skogen att jag inte ens brydde mig om myggen!!

Av jenny - 30 augusti 2008 20:19

Till en lite pojke!!

Av jenny - 30 augusti 2008 20:12

Solen strålade så vi stack iväg till Barsebäck! SÅ himla gott!!!!

Fast mycket körande blev det, ridning och kalas osv.....

Av jenny - 29 augusti 2008 20:08

Farmor blev väldigt glad även om hon först inte kände igen oss och gick iväg. Vi låtsades som ingenting och sen var det som att Farmor plötsligt var i nutid igen och skinanade glad över att vi skulle ha räkor!!

Av jenny - 29 augusti 2008 16:53

Fick sluta tidigt idag och tänkte överraska Jörgen med att ha klippt gräset! Jag har faktiskt aldrig startat en motorgräsklippare förr så det gick ju såklart inte...SUCK.

Men när jag stod och räfsade äpplen så kom grannen och vips var klipparen igång. Sen tog såklart bensinen slut men jag fixade att tanka och så kunde jag klippa klart. Räfsade gräset , tog lite maskrosor och sen var jag nöjd :)

Jag ska och äta räkar med Farmor idag med mamma och lillasyster, en tradition sen jag var ganska ung. Tyvärr är Farmor väldigt vilsen och dålig men man får göra det bästa av det.

Sen blir det nog lite husvagn i helgen det skulle ju bli fint!

Av jenny - 28 augusti 2008 16:29

Tjoho nu tar det nog bara en vecka tills badrummet är färdigt!!!

Av jenny - 27 augusti 2008 21:23

URK vilken dag, igång och jobbar efter sjukannär jag tror barnen ringer för att säga att dom är hemma så ringer Julia för att tala om att hon ville stanna på skolan och elias blev arg och gick hem!!!!

Skickar hem Jullan genast men såklart hittar de inte varandra och går om varandra vid 4 är de båda hemma och min puls på 1000.

Sen hemma så fortsätter den vilda jakten på Julias nyckel och jag upptäcker att hon måste ha bytat nyckel ring !!! Jaha vad letar jag nu efter då?????

I letandet upptäcker vi att fler nycklar saknas!!! SUCK hur kan vi ha missat detta?????

I villervallan så springer alla från bordet och Alfred kalasar på köttbullar från BORDET och det är nu jag blir SKRIKARG igen.....

ska gå Cope kursen igen jag är en så pinsam mamma att det finns inte ....

NU ska jag gå och SOVA

glömde att jag kallade Jörden ett klantarsle och Julia lovade att skvallra....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards