Alla inlägg under juni 2008

Av jenny - 30 juni 2008 20:40

Körde upp till klubben för att träna lite, det blev faktiskt lite träning..... Vi testade att köra tunneln och det gick bra. Pratade med en instruktör om hur vi kan träna trots Alfreds ryggproblem. Mycket uppvärmning, lite lugt tempo, inga höjder så kanske vi kan prova på lite.

Av jenny - 30 juni 2008 18:08

Tjoho fick semester torsdag fredag oxå så nu kan jag åka till Världsutstälningen i Stockholm!!!!!!!!!!

Åker ev nattbussen upp på torsdag och sedan nattbussen hem på fredag. Alternativt flyger jag upp men tar bussen hem....

Är utan barn så jag sticker nog upp och tränar i kväll. Eller rättar sagt vistas på klubben haha

Av jenny - 29 juni 2008 21:40

idag var det dax att pack ihop och lämna campingen, vi hann leka och gå en runda vid havet innan vi körde hem.

Väl hemma ska det packas ur och fixas, vi fikade , badade hunden innan vi körde till Landskrona med Jullan som ska mysa med mormor.

Nu är det Em finalen som gäller Heja Spanien!!

Av jenny - 28 juni 2008 21:34

Idag fyller Herta 100 år!!! Jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva ett hundra års kalas! men oj vad skoj!


Dagen började i husvagnen då jag insåg att efter en sömnlös natt så lyckades jag sova för länge!!!!!!!

Frukosten fick jag hoppa över och vi kom fram 2 minuter i 9.....

Kursen var trevlig och sen blev det bråttom i duschen.....

Hertas trevliga kalas, hem och hämta hunden, ica maxi i lödde och sedan till husvagnen och grillade.

Vi hade plockat ner förtältet men satt på filt i gräset!

Om någon känner någon med ett extra set plastmöbler som man vill bli av med så tänk på oss!!

ganska trötta efter maten så vi slöade  framför tvn.


Av jenny - 27 juni 2008 21:28

Idag kom vi äntligen iväg med husvagnen Jippi!!!!!

Förtält visade sig vara skit svårt att sätta upp men som tur är så fick vi hjälp!!

Tyvärr hade vi den sneaste platsen på hela campingen så förtältet fick inga fönster, linor fattades så vi blåste nästan omkull i vinden.....

Tillslut var vi alla i säng iaf.......

Av jenny - 25 juni 2008 21:33

Nu har jag meckat och fixat så här kommer en bild på husvagnen!

Av jenny - 25 juni 2008 16:36

Idag var det dax för alfreds andra gång med hundmassören Anna. Det verkar gå åt rätt håll, på fredag ska vi höra med homeopaten Anna vad vi ska göra åt svampen.....

Alfred har hittat ett hål in till grannarna så nu ä r han döv och sticker så fort han får chansen den lille ögontjänaren...

Men vänta bra tills jag ser honom försöka då slår BLIXTEN ner.....

Av jenny - 25 juni 2008 16:31

Barnen är hos farmor och har inga planer på att komma hem! Vi hinner fixa och dona en väldig massa men tomt är det.

Idag ska grannarna ha visning på sitt hus, kan man få godkänna nya grannar??? Vi har så super bra grannar nu och vi kommer att sakna dem jätte mycket. Men vi håller tummarna och hoppas på schyssta människor =0)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards