Alla inlägg under november 2008

Av jenny - 29 november 2008 14:22

BRÖLLOPSDAGEN ja inte min då utan lillasysters , att efter den sjuk vecka jag haft få sitta i kyrkan och se något så sagolikt vackert var helt underbart. Mina barn och min brors dotter var näbbar och så otroligt fina och duktiga. Mina kusiner sjöng Som en saga och de kunde inte valt en bättre sång för allt var som i en saga....

Festen på Möllegränden var fantastiskt och vi ville inte åka hem någon av oss.

Jag lyckades hålla tal utan att böla som Elias sa ; ) , både pappa och Ulf höll så vackra tal men brossans var nog kvällens höjdare. Relationen och bröllopsnatten i fotbollstermer...... vi tjöt av skratt !

Av jenny - 25 november 2008 18:39

LÖN = BRA NYHET , sjuk= DÅLIG NYHET, SKOR = VÄLDIGT BRA NYHET, BAKA BULLAR TILL KLASSEN NÄR MAN ÄR SJUK = DÅLIG NYHET

Av jenny - 24 november 2008 18:41

Efter jobbet körde jag till Farmor och pratade lite, sen hade vi Kommunal möte i andra korridoren. Ganska trött när jag väl kom hem....

Av jenny - 23 november 2008 18:12

Hade en underbar morgon prommis med Alfred. Snön gnistrade i solen och vi gick till slingan där jag la ett står som vi tog efter att vi tagit ett varv på slingan. Kaffet var jättegott när jag kom hem.....

Sen tog städdagen vid och jag har putsat mina fönster på insidan, utsidan får proffsen ta....

Sen kom Ulla och vi åkte till skokanonen på ett sista ( nästsista) skoförsök...

Jag börjar allvarligt fundera på att sätta bandage på vänster foten och låna mammas kryckor...............

Av jenny - 22 november 2008 18:09

Var uppe med tuppen dax för hundkurs !! Det gick kanon bra idag och jag var väldigt nöjd.

Hem och få bort snön från hunden, i duschen och sen iäg till Kristianstad på uppvaktning. Julia och Elias nästkusin Linda blev 30 och så fick vi träffa lille Rasmus.

Hem igen och vidare på familjeträff hos fam Persson. Trevligt som vanligt och väldigt skönt att bara behöva ta sig uppför gatan hem.

Av jenny - 21 november 2008 18:07

Ja det var ju tur att vi bestämt med Eva och Bengt idag för snö och is gav inget bra väglag....

Jobbade länge och bjöds på Tacos när jag kom hem :)

Efter IDOL så gick jag upp och la mig i sängen och läste ut Evanovich 14 igen....

Av jenny - 20 november 2008 18:06

Tjoho vi klarade det...................

Av jenny - 19 november 2008 22:21

Jobbade full dag och susade sedan hem för att fixa middag, få läxorna klara, elias klar för träningen allt innan kursen börjar kl 19

Jag hann inte äta så mycket och mamma och pappa fick hjälpa Elias med resten av läxan men det fixade sig iaf tillslut...

Nu måste jag bums i säng kl är redan halv 11 och jag som är så trött på morronen =0)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards