Alla inlägg under mars 2009

Av jenny - 29 mars 2009 14:05

vi glömde ställa om klockan =0)

Vi är helt sanslösa, tur vi inte ska göra ett skvatt idag mer än röja efter kalasen, tvätta, fixa hunden plugga och förbereda för näsat vecka ; )

Av jenny - 28 mars 2009 23:03

oj oj vad tiden rusar iväg, vår lille kille är stor 9 år och stolt ägare till en BMX...

Dagen inledes med ljus och jos samt lite paket

Städning och fixande till BARNKALASET 10 glada barn grillade korv och lekte lekar.

Efter barnkalaset grupperade vi om och inledde kampen mot klockan...

kl 18 startade vuxenkalaset och Elias blev överraskad när han fick se sitt paket en super snygg bmx

 Vi kalasade på och kl 2030 Startade vi vår insats till EARTH HOUR, vi släckte ner och tände massor av ljus. JÄTTEMYSIGT vi tände faktiskt inte upp igen utan fortsatte med mysbelysning !


Av jenny - 27 mars 2009 23:09

dags för träff igen, känns som ett smärre mirakel med tanke på hur dålig jag var i går kväll. Mycket påverkad av onda bihålor och antagligen febrig, jag hade värk överallt men eftersom jag tar full dos Ipren så vet jag inte om jag hade haft feber utan tabletterna...

Av jenny - 26 mars 2009 19:34

bihålorna är för hundan något av de mest onödiga ställena på kroppen men FY FÖR vad ont de gör.

 Jag blir så trött på att det aldrig släpper..

Imorgon åker jag till Växjö för ännu en träff, SUPER KUL

Av jenny - 22 mars 2009 14:10

Har nu varit hängig i 12 dagar och nu hostar jag oxå...

Jag har jobbat på med mitt arbetet och den eviga tvätten nu ska jag snart iväg och hämta kläderna som inte blivit sålda på loppisen och köpa kaffe sedan har jag nog gjort mitt för idag...

Av jenny - 21 mars 2009 14:06

Idag har vi varit på fest hos Jonas och Nilla Jonas är 40 + och Nilla 40 - men det gick bar att fira dem ändå ; )  God mat och trevligt sällskap !!

Lördagen gick annars i lugnets tecken, Jörgen tog Julia till stallet så jag fick tid att jobba på uppgiften till skolan. Det tar tid och inte blir jag nöjd men fortfarande så snörvlig att jag inte riktigt orkar bry mig...


Av jenny - 18 mars 2009 15:10

usch vad jag är snörvlig jag gnäller som en stackars man ; )


Jag kommer nog säkert att flytta mig från soffan någongång idag tillförmån för sängen då...

Har iaf sovmorgon i morgon JIPPI börjar 8...

Lite panik över uppgiften till skolan men är så hängig att jag orkar inte ens bry mig...

Av jenny - 17 mars 2009 16:08

Nu har den verkligen visat sig Förkyldningen...

Urk trött gnällig och hängig...

Elias har virit iväg med armen, vila vila och vila HAHAHAHAHAHHAHAH

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards