Alla inlägg under maj 2008

Av jenny - 18 maj 2008 20:44

i dag var jag i Hässleholm för att titta på hundutställning och hämta mitt trimmbord!

Vädret var fint och jag körde bara fel 1 gång.....

Me and I party hos Mahlin och sedan hem för att hinna lämna in uppgiften innan kl 00. Då var Elias rejält tagen av sin feber så Jourläkaren ville titta på honom. Så rally till LA ( heja bois förresten=0) ) en nogrann undersökning av en läkare som var oroad av hans hosta !! Hostan va ?? ja ja den har han sa jag... Jag är orolig för den tjocka halsen och höga febern....

Hem igen och full rulle vid datorn och vips är det skickat och klockan är inte ens 21, jag måste ha missat något viktigt HJÄLP men nu är det skickat...

Av jenny - 10 maj 2008 15:49

så är jag både trött men oxå nöjd. Båda barnen var jätteduktiga idag och det är härligt att se dem nöjda och glada.

Jag var och köpte nya tofflor idag, röda blanka de var super fina =0)

Nu var jag beredd på att sitta och kompletera mitt arbete en stnd men istället möttes jag av betyget Väl Godkänd. Jippie!!!!!!!!!

Av jenny - 9 maj 2008 15:54

Veckorna susar iväg och jag hinner inte med ..........

Tiden räcker inte till för allt man vill , knappast till det man måste.

Blir väldigt lite skrivit här men jag kommer att skriva när tillfälle ges.

Av jenny - 5 maj 2008 21:17

Oj oj vilken helg vi haft!

Legoland är super

Ska försöka skriva om allt men nu måste jag plugga....

Jag hinner dåligt med allt jag behöver göra.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards