Alla inlägg under april 2009

Av jenny - 25 april 2009 17:56

Idag skulle vi vara hemma hela dagen iaf nästan, lite ridning och City Gross var nödvändigt men annars en heldag hemma vilket jag är i STORT behov av.

Känner av lite stress symptom vilket resulterar i att jag knappast gör något, OCH hur kan man då vara stressad?????

Jag började pula i trädgården men fick pausa hela tiden för det snurrar i skallen. att stå upp och ner och rensa ogräs funkade inte så bra , jag satt lie på knä men sen ska jag ju upp iaf. Så nu sitter jag i soffan med huvudvärk och en trädgård full med ogräs.

Jag hatar att inte vara effektiv jag vill att det ska gå snabbt och lätt JÄVLA SKIT TRÄDGÅRD.

Av jenny - 24 april 2009 19:15

men har det så HHHHH stressigt att jag hinner aldrig skriva...

Av jenny - 17 april 2009 18:06

Vabade halva dagen stakars Elias fick tid till VC för provtagning och visst hade han Halsfluss på sin namnsdag och allt...

Ikväll grillar vi och ser så ska det låta.

Linus kom med lite grejer en TV till Julia och lite hyllor.

Avhandlingen ska läsas innan jag somnar hur nu det ska gå till... 

Av jenny - 16 april 2009 18:10

Mitt i morgonstressen upptäckte jag att Elias var mer trilskande än vanligt och tillslut var han ledsen. HM tid för eftertanke och febertagning. Och visst hade han feber ont i halsen oxå men mest i ryggen??

Efter att ha sovit så var tecknena på halsfluss tydliga, inte roligt.

Jag jobbade en kort vända innan jag fortsatte med avhandlingen och arbetet på blackboarden. NEJ JAG SKA INTE SKRIVA DEN BARA LÄSA !!!!

Tungt som attan att komma igenom..... och ännu tyngre är det att "översätta" till ett språk som jag förstår, att sedan omvandla det till något som ser vettigt ut på blackboarden är nästan omöjligt.

Av jenny - 12 april 2009 21:55

ojojoj idag har jag vrit slö, slöare än vanligt. inte lönt att börja på något när man ska bort....

Påskmiddag hos Ulla, trevligt och gott, men sen blev Julia dålig så vi fick köra hem hon och jag...

Av jenny - 10 april 2009 12:00

Ja då var påsken här, jag har fullt upp i skolan och hinner inte med allt jag vill. Bloggen är därför sorgligt uppdaterad men så blir det när tiden inte räcker.

Idag ska vi hämta hem alla barn som varit utspridda hos mormor och farmor under påsklovet. Sen ska vi på familjeutflykt. Vi ska ta hunden barrnen grillen och fika till Finstorp för en em i solen!

Imorgon är det dax för traditionellt påskfirande hos fam Jönsson , bla med äggrullning och detta året ska jag minsann vinna!!

Påskdagen hos svärmor och sedan måndagen att samla krafter ; )

Hoppas vädret håller i sig så man hinner med lite trädgårdsjobb och inte bara plugg plugg plugg. Avhandlingen är en tuff nöt att knäcka..

På måndag hejar vi extra på BOIS i premiären , tyvärr borta.


Av jenny - 9 april 2009 12:09

en extra ledig dag JIPPI men innan jag hurrar för mycket så inser jag att denna dag går åt till AVHANDLINGEN ... suck lite utetid blir det iaf pga hunden tack och lov =0)

Av jenny - 5 april 2009 17:05

Återigen så vaknade vi tidigt efter aldeles för lite sömn. Mindre än vanligt pga ett öppet fönster och en jätterädd Jenny som vaktade huset.....

Mer plugg och bus med töserna men hur trött man är så var det tråkigt när de åkte hem vid 16.

Städning och grillning, Mums nu är maten klar!!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards