Alla inlägg under oktober 2008

Av jenny - 28 oktober 2008 18:16

Idag kör jag vattengympa igen, jag fortsätter trots att jag har haft ont i veckan, vill helst ge det resten av terminen innan jag ger upp...

Idag har jag börjat tidigt men känner mig hyfsat fräsch iaf.

Efter jobbet var vi på kyrkogården och satte blomma till Kalle, ska dit igen på lördag inför allhelgona och då ska barnen få sätta sina egna saker till farfar.

Börjar inte förren 09 imorgon skönt med lite sovmorgon.....

Av jenny - 27 oktober 2008 18:58

gick nu det till????


Jaja nu är den ju snart slut förden delen......

Har betalt räkningar =((((((

Av jenny - 26 oktober 2008 20:09

så visst var jag i god tid inför dagens shoppingdag med mamma, syrran, och barnen....

Skor och kläder inför bröllopet SUCK jag hatar verklligen att vistas för länge på  shopping center... 

Av jenny - 25 oktober 2008 15:46

men fullspäckad !!

Frissan, stallet, handla och nu ska jag ut och lägga blodspår till Alfred. Vi planerar en tv kväll i soffan så det är bra om han är trött då.....

Av jenny - 24 oktober 2008 15:42

Julias klass ordnade skoldisco och jag fick hämta nycklen redan 0720....

Jobbade till ca 16 hem i duschen samlade ihop grejer och barn och var på plats vid 17 då hade Jörgen redan kopplat ihop ljudanläggningen och stolar och bord skulle ut...

Discot blev lyckat och barnen tjänade en slant och var nöjda MEN trötta...

Jag kröp isäng vid 0030 ganska slagen =0)

Av jenny - 23 oktober 2008 20:36

Efter en lugn start på eftermiddagen så blev det lite körigt med disco förberedelser, Middag och Kempo , nu är ungarna i säng och jag försöker koppla av innan sänggående....

Av jenny - 22 oktober 2008 18:53

Eftersom jag läste till nästan kl 00 så var jag ganska seg i morse...

Men var helt otroligt tidig på jobbet.

eftersom jag jobbat full dag idag så skulle Elias fixa läxan när han kom hem MEN så klart hade han GLÖMT vad han skulle göra så det blev läxläsning på direkten. Sen var det träningsdax för Elias och jag stck ut med Alfred undertiden middagen blev färdig i ugnen.  Nu är det bara sista rejset kvar, middag , läsa sova.....

VVS uppdatering det var ett vattenrör som läkte förhoppningsvis så upptäckte vi det i tid och skadorna blir minimala.... 

Av jenny - 21 oktober 2008 18:36

Började tidigt, hämtade Elias, fixade med läxan, upptäckte en läcka, ringde vvs, skogen med Elias och Alfred, hämta julia, laga mat, fortsätta med läxan, och sedan iväg på vattengympa....

Skogen var kanon idag , jag har knappast sett Alfred så pigg i skogen!!

Ser framemot vattengympan har kollat det ska vara 28 grader idag!! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards