Alla inlägg under januari 2009

Av jenny - 30 januari 2009 15:38

Kursstart idag!

Tåg till Vxu där vi körde igång med fortsättningskursen. Kul som vanligt att träffas och att komma igång! Blir sugen att fortsätta till hösten och inte bara pga polishögskolans närhet ; )

Av jenny - 26 januari 2009 21:20

Jörgen jobbar em så denna veckan blir det lite trix och fix med barnvakter möten och växjö. Men på jobbet var det frustrerande lugnt. Många sjuka barn...Persmöte på kvällen så jag var hemma till 20..

Nu ska jag bara slappa lite innan jag lägger mig =0)

Av jenny - 24 januari 2009 18:58

idag red Julia dubbla lektioner så det blev en lång dag i stallet och kall....

En full kundvagn på City Gross och sedan fika och dusch innan jag började med dagens stor kok av hundmat.

Senare ikväll ska jag koka risgrynsgröt till risalamaltan i morgon.

Jag kommer att försöka få igång bloggandet igen men det kommer att vara sporadiskt i början. Jörgen jobbar em nästa vecka och jag har både pers möte, föräldramöte, vattengympa och kursstart i Växjö...

Av jenny - 20 januari 2009 18:50

Idag har min älskade lilla Momme somnat in omgiven av sina 5 barn som i över en vecka vakat vid hennes sida. det känns så bra att veta att mormor verkligen inte varit ensam sedan vi fick det tuffa beskedet att det inte fanns något mer att göra.

Jag körde direkt till Lund för att ta farväl och trots att det var otroligt jobbigt så känns det bra att få ha sett med egna ögon att mormor fått ro.

Jag tror att det kommer att hjälpa mig i sorgen att jag varit där både innan och efter.

Efter att alla som kommit tagit farväl samlades vi i kapellet och sedan körde jag med till Landskrona där vi besökte moffes grav och tände ett ljus. Sen fortsatte vi hem till Johanna där vi fick te och godis : ) och lite tid tillsammans. När jag kom hem var jag trött, ledsen men bar med mid en känsla av fridfullhet.

Av jenny - 20 januari 2009 12:09

Så som vi vill minnas vår lilla momme

Av jenny - 13 januari 2009 20:19

Nu tar jag pause ett litet tag, min mormor är väldigt dålig och min mamma och syskonen vakar hos henne.

Orkar inte skriva just nu helt enkelt...

Av jenny - 12 januari 2009 20:16

Jag blev faktiskt bättre så jag kunde gå och jobba ja fast jag slapp gå Jörgen skjutsade mig och jag tog bussen hem...

Fick tråkiga nyheter av pappa, mormors förbättring var bara tillfällig och hon är väldigt väldigt dålig

Av jenny - 12 januari 2009 20:15

Mari e kan nu titulera sig leg optiker och kunderna står i kö..... =0)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards