Alla inlägg under mars 2008

Av jenny - 31 mars 2008 10:22

Elias är riktigt dålig , sover fortfarande, feber och rälig hosta.

Ska jobba i em och på föreläsning i kväll. Annars var det idag jag skulle börja jobba min full tid (93,75%) 7.5 timmar / dag. Typiskt men så är det.

Ska försöka göra lite nytta när jag ändå är hemma.......

Av jenny - 30 mars 2008 10:18

Efter att ha tillbringat en rolig dag med att lära mig klippa mm på min hund, så kom jag trött hem kl 18.30

Missade tyvärr mormors kalas , Elias hade hög feber så vi blev hemma allihop.

Skulle ändra lite i mitt arbete som skulle vara inlämnat innan midnatt. Bad att få använda Word i stället för Open Office och när Jörgen instalerade Word tog han bort Open Office och då oxå mitt arbetet, efter 1 timmes fixande kunde jag börja skriva.

Lämnade in 0020 så jag lyckades inte riktigt men nästan.

Av jenny - 28 mars 2008 21:49

Lill killen fyller 8 år idag !!!

Sjuk är han , men håller skenet uppe för att få ha kalas.

barnkalas 2 timmar i idrottshallen tog musten ur honom och nu får han vila fram tills nästa kalas i morgon em.

Sjörövar tårta beställd och förhoppningsvis orkar han bätttre imorgon.

Ridningen får han hoppa över för att öka chanserna.

Av jenny - 27 mars 2008 18:33

Alfred var hos kiro idag, sedan var det biblan, tårtan som skulle beställas, handla, tanka, mat , Våfflor lite sent men men.....

Nu måste jag få till min uppgift, för imorgon fyller Elias år , kalas, lördag ridning+ kalas, söndag klippkurs+ mormors kalas, på måndag börjar jag jobba fulltid + kurs på kvällen, Jörgen jobbar em och jag bllir helt snurr på att få tiden att räcka...........................

Av jenny - 25 mars 2008 18:45

och jag oxå. Efter att jag legat sjuk hela påsken och bara vaknat till för att gå bort på olika påskmiddagar full med Ipren så är man tillbaka i vardagen.

Jobb och studier, tvätt i massor och aktiviteter för barnen.

Har inlämnings uppgift i skolan som tar all min tid.HJÄLP vad har jag gett mig in på?

Av jenny - 23 mars 2008 13:49

Idag var det dax för Elias första hopptävling, han har inte ens ridit en termin så vi tyckte det var en seger att han vågade och ville vara med.

Efter första prov hindret så insåg ha att det var lite läskigt med Harrys skutt. Men han kämpade ändå och vågade 2 hinder innan han ville sluta. Vi är jätte stolta över honom.

Av jenny - 19 mars 2008 17:40

Idag drog vi iväg hela dagis , vi besökte POLISEN, åt korv och gick sedan till leket när vi väntade på bussen. Kommunikationerna här är LOVELY åker kl 09 kommer hem 13 finns inget emellan .

Morgon blir det påsk lunch och sen en skön påsk!!!!! Undrar hur mycket snö det blir???

Av jenny - 16 mars 2008 19:45

Nu äntligen har jag lämnat in min uppgift, efter mycket möda och besvär skickade jag in uppgiften. Efter som jag aldrig skrivit något liknande så är det svårt att veta om jag lyckats eller inte....

Jag räknar med att inte ens bli godkänd. Men man lär av sina misstag!

Efter att jag mailat uppgiften åkte vi till skogen och gick en lång runda och fikade. Skönt att rensa huvudet =0)

Nu ska jag unna mig att läsa Stieg Larsson och i morgon tar jag nya tag!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards