Alla inlägg under mars 2008

Av jenny - 13 mars 2008 19:06

Har ett arbete som ska vara inlämnat på söndag, och jag börjar få panik, har fått ner en hel del på papper men nu måste jag sammanställa, få ordning i texten, få ordning på usb minnet och få till en bra reflekterande text med rätt mängd referenser osv...

Av jenny - 12 mars 2008 17:08

Var ute med Alfred och skulle möta Elias på vägen, pga olika missförstånd så fick jag gå nästa hela vägen till skolan men solen sken så det var bara skönt! Men innan vi var hemma iogen så hade det både haglat och regnat. vi såg regnbågen och när vi var hemma kom solen igen =0)

Varm choklad och gräddbulle blev belöningen.....

Nu är det middag och juijutsi dax

Av jenny - 10 mars 2008 16:55

full fart igen, denna vecka har jag en inlämningsuppgift att göra HUVA.....

har varit och kollat på färg med elias, svart och silver ska det vara !

fick hjälp av färghandlaren att förklara att silver inte funkar på väggen , men funkar till döskallar.....

Av jenny - 9 mars 2008 16:54

sov till 10 men det hjälpte inte

det enda nyttiga jag gjort är att jag badat alfred ok jag har pluggat lite oxå.

Av jenny - 8 mars 2008 16:48

har inte fått mycket sömn, hostande barn hela natten. först kom Julia och la sig hos mig för ellie hostade så hon inte kunde sova , sen vaknade elllie så då hamnade jag i den sängen, sen kom elias och kunde inte sova för han hostade, då skickade jag honom till min säng, men då kom julia igen för nu hostades det i den sängen oxå, då bytade vi plats och jag hamnade i min säng igen med ett hostande barn, det lilla barnet var det lugnaste , men jag var ju uppe när hon gnydde och ibland för att hon inte gjorde det......

Halv 7 vaknade prinsessan och tyckte det var morgon, det gjorde inte jag!

Sen kom resten av barnen så då blev det frukost.

Stallet som vanligt, fika hos morfar/farfar och så stallet igen....

När töserna åkte vid 16 var jag så trött så jag var speedad och inte vilade jag , stöp isäng efter brottskod försvunnen.

Av jenny - 7 mars 2008 21:38

barnvakt till "mina töser" , så gosigt så.

Ska passa på att sova lite nu , vet inte hur mycket sömn det blir i natt

Av jenny - 6 mars 2008 17:18

trots en sovmorgon, en lugn dag på jobbet fast till 1615 så är jag helt färdig. Har ingen ork eller lust till något. ska läsa lite kolla på PP kl 20 sedan sova. URK lite energi please någon

Av jenny - 5 mars 2008 20:08

Hjälp vart bli tiden av, jobbet, familjen, hunden, skolan, huset, tvätten, möten, samtal, livet det bara rullar på .............

hinner inte med att skriva så mycket som jag vill. Kan berätta att det hänt endel i mars redan , jag har tittat på melodifestivalen frivilligt !! jag har VAB at varit med Elias hos doktorn, fått nästa pengar till ett nytt badrum, varit på samtal i skolan, blivit arg och lugn igen, laptopen är i koma kanske död, hade sparat nästan allt men bara nästan. För att vara 5 dagar gamal så är Mars en kul månad ; )

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards