Alla inlägg den 21 juni 2008

Av jenny - 21 juni 2008 19:22

Det blev inget idag heller, vi har istället tömmt Jullans rum för att förbereda för målningen och tapetseringen senare i sommar.

Efter en god grillmiddag skapad av min darling så stack resten av familjen till fritsidsgården och jag slappar med ett glas vin =0)

Man ska väl inte deppa för mycket men detta sätter min tro på stora prov, vad är nu meningen med detta????? Varför skulle vi inte komma iväg??

Jag vet innerst inne att det är min skyddsängel men lite kämpigt är det.....

Men vi har försökt att ta det som det är och se det positiva i detta , och visst har vi haft trevligt och fått många goa skratt fast vi har varit ensamma hela helgen. Kanske är det det som vi behövde?? Jaja det är inte alltid som man förstår.

Av jenny - 21 juni 2008 12:25

Inget däck så vi är fortfarande hemma.....Suck......

vilket premiär campande, men vi tar det med ror det finns inget att göra men visst är vi besvikna. Istället för att var på en camping och mysa så tvättar och städar jag. Om vi inte kommer iväg i kväll så får vi grilla och spela kubb det är ju roligt det med.

Antagligen åker vi till Ängelholm i morgon för att se derbyt mellan ÄFF och BOIS, vi får väl se hur vädret blir. 4an sänder matchen så vi missar inte matchen iaf...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards