Alla inlägg under september 2008

Av jenny - 15 september 2008 18:38

Fick ett tråkigt besked idag på jobbet. Vi kommer att bli varslade om att få gå ner i tid alllihop. Hur mycket vet vi inte ännu , men förhoppningsvis inte allt för mycket.

Men hellre det än att bli av med jobbet helt. 

Av jenny - 14 september 2008 13:43

Idag gick jag upp tidigt för att köra till Löberöd och träffa en hundviskare. Jag har ett öppet sinne och jag blev verkligen inte besviken. Jag fick dels svar på lite jag undrat över men jag fick oxå info frfån Alfred. Detta skriver jag inte så mycket om eftersom det är väldigt privat men jag vet vad han menar iaf.

Nu ska jag vidare till L&B party hos Christine!!

Av jenny - 13 september 2008 13:46

Jag badade och fönade hunden igår ju!! rakade nos och tassar klippte klor osv det tar minnsan ganska lång tid så hur jag kunde glömma det är ju frågan...

Av jenny - 13 september 2008 13:40

Skulle varit på Sofiero idag men jag stannade kvar i sängen...

Julias ridning och handling på City Gross var allt jag orkade med innan föräldraträffen på Bångstorp.

LIika trevligt som vanligt =0)


Av jenny - 11 september 2008 16:54

ha ha ha bäst att skratta åt eländet för det var ju faktiskt inte så farligt....

Bilen har läckt vatten några veckor men temp har legat bra så vi har tagit det ganska lugnt, det kunde vara topppackningen eller kylaren skulle kolla själv först hur mycket den läckte. Tillslut rann det rakt igenom så Jörgen var iväg idag och skulle kolla vad det var som var problemet. Det var bara en slang men han fick snällt lämna bilen på verkstan för de förbjöd honom att köra med den : ) den har jag kört på samma vis i 2 veckor......

Men hurra en slang kostar nog inte så värst mycket

Av jenny - 10 september 2008 17:30

Det blev sent igår med Föräldramöte och kalas, var inte i säng innan 23 och det är sent för oss. Idag var det skolfotografering och barnen såg ut som zombies när jag körde hoppas dom piggnade till lite innan fotot.

Börjar killa i halsen urk vill inte bli sjuk nu har massor i helgen....

Av jenny - 9 september 2008 15:27

Idag har Elias åkt själv till Linus med bussen. Linus fyller år idag grattis grattis och vi ska först på Föräldramöte.

Lite nervös var det att sätta honom själv och en chafför som vimsade med buss eller järnvägs stationen. Men jag fick just ett sms som meddelade att han var framme!!

Skönt.

Nu ska jag kasta mig på soffan och läsa nr 14 av Evanovich : )


Av jenny - 8 september 2008 15:58

Helgen var underbar vi drog husvagnen till Borstahusen på fredagen och var i Landskrona hela helgen. Pizzamys på fredagen , 20 årskalas på lördagen och Medeltidsmarknad på söndagen.

När vi väl var hemma på söndagen grillade vi i det ännu fina vädret.

Idag har jag varit i Landskrona igen med Julia och sedan läxdax med Elias.

Träning i kväll och sedan slappa i soffan...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards