Alla inlägg under oktober 2008

Av jenny - 13 oktober 2008 18:29

idag fyller min Darling år, och vi firar födelsedagen på Landskrona IP. Derby mot ÄFF och våran Elias lämnar matchbollen!!!!!!!

Stort!! stolt och duktig va han!! 

Av jenny - 12 oktober 2008 18:28

Vi körde hem från Skurup vid 12 ich kl14 hade vi kalas för Jörgen. Lite trötta är vi....

Av jenny - 11 oktober 2008 18:26

Efter ridningen for vi till Skurup och spenderade helgen med Jessica och Peter. Många goa skratt, fotboll på tv go mat och dryck Ja det kunde inte bli bättre helt enkelt....

Dessutom såg vi fotbollen *2 så vi fick se Zlatan och Ronaldo utan tröjor säkert 12 gånger =0) 

Av jenny - 10 oktober 2008 21:46

Efter en god middag med lamm, curryris och ett gott vin hoppade vi i badet och mös allihop ( som var hemma iaf)

Sen sjönk vi ner i soffan framför brasan. Varmt och gott.

Nu är man lagom gosig i huvet...... 

Av jenny - 8 oktober 2008 18:47

Idag gjorde jag mig iordning för kursen med facket , men när jag kommer dit är det ingen där!!

Jag ringer jobbet för att kolla av så jag var vid rätt lokal. Och det var jag men på FEL dag................

SUCK dagens skratt......

MEN imorgon så

Av jenny - 6 oktober 2008 20:36

Skönt med sovmorgon på måndagen.

Inte lika roligt att vara hemma sent däremot. Snabbt fixa middag, äta, ut med hunden, läsa med elias , lägga barnen och vips är det dax att lägga sig öppnar i morgon.....

Av jenny - 5 oktober 2008 18:51

sov länge idag men ville helst bli i sängen när jag upptäckte vädret utanför fönstret. Alfred var däremot kissig och vi fick strunta i vädret....

När jag kom tillbaka var kaffet klart och brasan var tänd MYSIGT

Elvira blir 2 år idag men henne firade vi igår.

Vi åkte och  kollade på förvaringsplatser åt husvagnen och fick oväntat plats där som vi först trodde var fullt.

Tvättat har vi oxå gjort och räddat äpplen, ganska mycket gjort för en dag som var planeraD TILL ATT IDAG GÖR VI INGET ALLS

Av jenny - 3 oktober 2008 22:55

ingen höjdar dag på jobbet.....


trevligare på kvällen när vi hade familjeträff här !

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards