Alla inlägg den 16 februari 2008

Av jenny - 16 februari 2008 20:50

Den enda som kan sjunga var Sanna!!!

Carola och Andreas låt var aldeles för skrikig, men de lär väl gå vidare iaf.

Ola kan inte sjunga live hans röst höll inte, inte Lasses heller fast låten gillade jag.

Nu ska vi se Göta Kanal 2 och struntar i resten.........

Av jenny - 16 februari 2008 17:38

Efter att ha däckat i onsdags kväll och varit väldigt låg, så var vi i morse i spårskogen. -7 grader och sol, härligt!!!! Alfred jobbad på bra och nu är det upp till oss att själv fortsätta med spårandet. Nästa lördag är jag tillbaka i stallet på LRK.

Hunden blev badad och klippt på nos och tassar, så nu är han snygg:)

Elias och jag blir hemma idag och ska roa oss med Melodifestival:( och Göta Kanal 2. Har faktiskt lyssnat på låtarna och kvalliteten är bättre än förra gången. Ola, och Sanna är bäst, men jag gissar att Carola och andreas går vidare , fast jag blev besviken på dera låt!

Och föresten GRATTIS TILL JULIA PÅ NAMNSDAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards