Alla inlägg under februari 2009

Av jenny - 17 februari 2009 16:55

tiden rusar iväg....

Elias fortfarande sjuk, bilen lämnad i hörby V50 så länge....

Börjar tidigt resten av veckan, ska läsa forskningsrapport på engelska, måste städa inför kalaset på fredag, fortfarande ingen tvättmaskin, ja det känns väl som det vanliga kaoset hos Fam Henriksson ; )

Av jenny - 15 februari 2009 20:10

I förmiddasgs så gick vi en långrunda med Alfred. Vi skulle till Höje backe men det blev lite fel så vi gick en annan härlig runda....

Sen körde vi till Landskrona där vi fikade och hämtade hem barnen. Sen var det härliga slut....

Vi skulle till mormors lägenhet och välja ut någon minnessak, jag bölade nästan hela tiden och tillråga på allt så blev Elias sjuk. Från pigg till jättedålig på 10 min...

Vi skyndade oss hem fick Elias i säng , då gick Julia och la sig med huvudvärk...

Jörgen stack på innebandy och jag började plocka med tvätten och lite med det vi tagit hem från mormor.

Men det är lite tufft för allt luktar momme och jag bara bölar så det får va till en annan dag....

Av jenny - 14 februari 2009 20:18

Vaknade tidigt gjorde till tjejen ja nästan hehla familjen vaknade tidigt, men det behövdes ju med dagens schema...

Få i alla frukost och i bilen, köra till LA  med tvätten, fika, stallet, tvätten, tjejerna, uppvaktning i Häljarp, hämta hundmat, lämna mina barn hos Johanna och Linus, Hem och fira vår 5 åriga förlovningsdag. Min darling överraskade mig med fondue och sedan såg vi film.....

Av jenny - 13 februari 2009 20:16

Idag blev vi barnvakter till mina snutte töser, jobbade till 18 sen hem och börja på middagen så kom de kl 1830. Vi hade det mysigt och roligt men sen fick jag bråttom att skriva på mitt arbete. 2330 var jag klar och 3 utav 4 barn fortfarande vakna....

Av jenny - 11 februari 2009 20:41

Nu har jag satt mig och börjat skriva, det är långt ifrån färdigt men en början iaf....

Ganska sliten idag ska mest slappa resten av kvällen

Av jenny - 10 februari 2009 20:17

Panik med skolarbetet, Jörgen jobbar em, bilen på verkstad, snöyra och lite allmänt kaos =0))

Känns som en helt vanlig vecka alltså...

Av jenny - 8 februari 2009 19:44

Sov länge det var skönt :)

Gick ut med Alfred och Julia , la ett spår på slingan. KUL

Plocka och rensa , inte lika kul.

Satte mig med skolarbetet FRUSTRERANDE

Mamma och pappa hämtade mig och vi åkte till Farmor och fikade. Det var trevligt , Farmor var piggare än på länge.

Jag fick oxå veta att mitt nyaste syskonbarn nu finns på en bild och jag ska bli moster den 26/8  SUPER MYSIGT

Hemma vid 17 och börja på middagen, inte riktigt vad jag tänkt mig STRESSIGT

MER SKOLARBETE HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!

SÄNGEN LOCKAR

Av jenny - 4 februari 2009 20:37

Jag har haft världens märkligaste dag. Föst gav jag mig i kast med en komplicerad middag på jobbet, men innan jag ens var halv färdig så jagade jag hästar längs vägen, tillbaka vid spisen brände jag halva middagen, skar mig på fingret, körde hem i snöblasket för att snabb duscha innan provtagning på MVC, hemma igen lagade vi en väldigt nyttig middag med massor av grönt ( den dyra lådan med grönsaker från Årstiderna måste ju användas)

Hamnar tillslut vid böckerna  men är helt tom i huvudet, kollar diskussionerna och blev helt körd i huvudet. Får ta nya tag i morgon =0)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards