Alla inlägg under januari 2008

Av jenny - 23 januari 2008 16:10

Idag är det vår bröllopsdag !

Min älskling kom ihåg och gav mig en ros =0)

Av jenny - 22 januari 2008 18:27

Tog en runda in på apoteket och skulle hämta schampot till hunden, SUCK en massa folk i kö ( ovanligt)....

Hem och samlade ihop familjen och drog iväg till skogen istället, testade en ny skog vid Källstorp. Fint var där , fikade lite snabbt och sedan vidare till , just det apoteket. Väntade bara 15 minuter, men fick inget schampo, licensen hade gått ut och dom hade inte hunnit lägga in alla nya licensansökningar, så nu tar det en vecka till.

Jag har alltid trott på apoteksmonopolet men nu är det slut med det!!! SKROTA *****.

Tyvärr inga bilder från skogen, glömde mobilen.......

Av jenny - 21 januari 2008 17:29

Kom hem satt i telefon, läxläsning,matlagning och sen ska tydligen Jörgen se fotboll, EN HELT VANLIG JÄVLA MÅNDAG

Av jenny - 20 januari 2008 18:05

ja  inte jag utan Alfred som blivit badad, fönad och klippt !

Av jenny - 20 januari 2008 18:02

så kan man beskriva dagens promenad på Höje Backe !

Vi fick sällskap av Åsa, Alex och Diva.

Hundarna busade på och vi traskade, plaskade, och klafsade uppför !

Detta är resultatet!

Av jenny - 19 januari 2008 14:11

Äntligen dax för spårkurs !! Det var så väldans roligt, Alfred var jätteduktig och vädret var ok trots blåsten.

Nu är vi rejält trötta båda två :)

Tyvärr glömde jag ta kort i skogen, får bli nästa vecka !

Av jenny - 18 januari 2008 16:50

Var på apoteket för andra gången och var nu säker på att mitt schampo skulle ha kommit, men Anej, receptet hade inte en kommit.... <<<<<ringer vetten som har skickat det men skickar igen medans jag väntar, går tillbaka till Apoteket och kollar så dom fått det nu. JA men det är en gammal receptlapp !!?? VA säger jag - ja men det får gå för denna gång säger hon snorkigt. JAG BLIR GALEN. Men nu kan jag hämta schampot på tisdag.

Fortsätter till macken för att få torkarblad, Nej dom får jag beställa !!?? jag kör Toyota inte Lambourgini nog borde det väl finnas torkarblad till vanliga bilar!!!!!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards