Alla inlägg under februari 2008

Av jenny - 9 februari 2008 19:28

Är helt slut skriver mer i morgon. Har huvudet fullt av intryck och seg i kroppen.

Av jenny - 8 februari 2008 21:29

tider, tider ,tider , men fram kom jag ! " dagar fulla av info och intryck. Man kan ju undra om man kommer att klara det. Men med hjälp av mina nya gruppvänner  så ska det gå!

Lyxigt att bo på hotell och få lite ensamtid, men jag slocknade direkt och sov som en stock!! Han inte njuta så mycket

Av jenny - 7 februari 2008 10:32

Elias blev sjuk igår och rädd för smitta som jag är dagen innan kursstart så sov jag på soffan. Inte vidare bekvämt, kallt och trångt, huvudvärk fick jag och är super trött.

Har börjat packa , ska hämta datorn ikväll och försöka få lite lugn innan jag åker.

Håller tummarna för att allt ska klaffa och att jag hinner i tid.

Av jenny - 6 februari 2008 15:20

Hjälp vad säger man, inte ens riktigt 8 år och redan är hörslen förstörd. Var på så höga toner att det inte ska påverka vardagen , men iallafall hörslen är skadad för alltid.

Idag ska jag annars förbereda för helgen i Växjö och försöka glöma att bilen kostade 4500 att fixa..........

Jag vill inte ha dumma bilar:(


Av jenny - 5 februari 2008 15:19

har längtat , nästan det enda jag ser på tv numera.

Av jenny - 4 februari 2008 20:40

började inget bra alls, vaknade med huvudvärk och kom därför inte i tid till jobbet. Eftermiddagen var lugn, läste , gjode läxa och middag sedan var det dax för årsmöte på brukshundsklubben. Var hemma lagom till AnnaPhil trodde jag men det börjar visst inte förren nästa måndag??

Av jenny - 3 februari 2008 11:19

Oj idag är det segt, pappa hade kalas igår , var inte i säng förren halv 1 och jag som varit i skogen och allt.

Tog en lång runda med Alfred och la ett litet spår med uppletande , en uppletande stig och en uppletande ruta. Det var nog dagens insats !

Lär inte hända så mycket mer här idag

Av jenny - 2 februari 2008 15:43

Ännu en spår kurs i blåsten MEN idag sken solen =0))

Alfred jobbar bra och jag försöker att vimsa så lite det går ;)

När vi kom hem fick Alfred ett bad och en ny frisyr.

Kortare underlättar när han ska badas i Malaseb så ofta.

Klippte liten tuppakam i nacken, men håret på huvudet fick vara kvar.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards