Alla inlägg under december 2008

Av jenny - 20 december 2008 22:17

Jepp jag kom iväg på hundkurs, jag sov 3 timmar så jag blev lite sen men inte mycket. Vi kämpade på och det gick väldigt bra trots allt. MEN när jag kom hem och skulle göra vid honom så klarade jag bara duschen sen fick vi ta pause. Vi sov i 2 timmar innan jag fortsatte och fönade. Han var alltså inte torr efter 2 timmar i sängen med täcke på!!

På em sov jag till fotboll och på kvällen sov jag till Love actually....

Det är min favvo film men eftersom 4 envisas med att ha både lotto och nyheter förutom all annan reklam så hade jag inte en chans...

Av jenny - 20 december 2008 22:15

Julfest på jobbet med barnen sedan hem och pausa innan jag skulle på nästa julfest. Vi tackade av vår arbetskamrat som fått nytt jobb, det var mycket trevligt SÅ trevligt att jag var hemma 0515.....

Av jenny - 17 december 2008 18:06

tuff dag på jobbet och bihålorna är för tråkiga....

inte många knop här hemma

Av jenny - 15 december 2008 20:05

Upp i morse och tog djuren till vet, direkt till jobb och sedan var jag inte hemma förren 1815 då hunden skulle ut, laga middag och läsa post, fixa julklappat på nätet !!

Nu är det läggdax för barnen och sen för mig  börjar tidigt i morgon.

Av jenny - 14 december 2008 17:18

idag höjdes julstatusen lite då ett flertal julklappar inhandlades, fortfarande efter på ljuset men efter kvällens lussefika hoppas jag att vi är lite närmre iaf

Av jenny - 13 december 2008 17:20

Efter en seg morgon så höjdes tempot och vi gick och köpte gran många plus i juljakten.....

Lucia på stallet där vi fick se Julia som ängel och Nisse som en Rongedal =0) efter bjöd mamma och pappa på glögg och sedan middag. Gott och trevligt stannade länge... trots det hade vi en pigg liten kille som tvunget skulle se film med pappa....

Av jenny - 12 december 2008 17:32

AAAAAAAAAAAAAAAAA hela inlägget försvann

kort resume : lucia dagis , lucia skolan på SW, jobbet igen, pizza, brasa och chips till IDOL

Av jenny - 11 december 2008 16:24

urk, gnällig och förkyld inför lussande imorgon. I morse försvann rösten men är tillbaka nu om än raspig...

Julstatus: granen till dagis var jättefin, kollar inte datumljuset längre, julklappar får vi ta när barnbidraget kommer...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards