Alla inlägg under december 2008

Av jenny - 10 december 2008 18:24

Snart ingen röst, hopplöst efter när det gäller det mesta men vi har kollat på gran idag!!

Av jenny - 9 december 2008 15:50

och allmänt gnällig : (

En glad nyhet kom iaf idag,jag kom in på kursen så nu sksa jag försöka kombinera studier och heltidsjobb igen : )

Nu ska jag vila i form till vattengympan.

Jul status 3 julklappar, efter på ljuset och i kalendern, fortfarande fint i rummet men inte i köket.....


Av jenny - 8 december 2008 19:15

Tröttheten sitter i och jag känner av en förkyldning. Alfred har ett jättesår och är ganska kass, vi är efter på datumljuset och tvätten anfaller...

Blir soffan resten av kvällen, börjar tidigt imorgon bäst att vila....

Av jenny - 6 december 2008 22:42

tjoho tack vare jullan tjej middag så är här städat och snyggt =0 ), datumljuset tände jag när vi satt i köket och åt med Inge och Rebecka så nu är vi tillochmed på rätt dag!!!!!!!

Av jenny - 6 december 2008 22:39

Julia och hennes klasskompisar har tjejmiddag idag. Efter mat, efterrätt och snacks, en halv film så är karaoken igång.....

Det kommer att bli en lång natt,,,

Av jenny - 6 december 2008 22:34

Läste Läckbergs Sjöjungfrun till 1 inatt så jsg var lite ofokuserad när jag ställde klockan... blev lite fel :)

Men med rallyfart så hann jag till kursen, blött och tråkigt i skogen men det gick faktiskt väldigt bra idag !!!

Väl hemma tog det 2 timmar att få fason på pälsen. Lite sårvård blev det oxå :(

Av jenny - 5 december 2008 19:01

bara på 3 på ljuset, men jag hittade adventsljusen!!!!!!!

Ska försöka få fint i trädgården i helgen, granris och kanske lite lampor...

Lite matplanering har jag gjort och börjar tänka på julklappar men bara tänka =0)

Av jenny - 4 december 2008 16:57

Idag är det den 4 december vårt datumljus har inte passerat 1 , adventljusen är fortfarande i lådan någonstans i källaren,städningen går knackigt ( jörgen städar på fm vi stökar på kvällen), MEN fönsterna är putsade och adventsljusstakar i fönsterna har vi...

Den vilda jakten fortsätter....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards