Alla inlägg under januari 2009

Av jenny - 4 januari 2009 23:01

Julia och jag kom tillslut till Finnstorp de jagade i Källstorp så vi fortsatte upp på åsen...

Skönt men väldigt kallt -6 var det, så det smakade bra med kaffe när vi  kom hem.

Elias är nästan färdig inflyttad, lite grejer kvar men vi väntar nu och ser om han verkligen stannar i det rummet innan vi tar det sista. Men oj vilken röra det blir överallt, inte för det blir så stor skillnad här men det känns ganska ok att åka till jobbet en sväng i morgon så får killarna fixa färdigt här hemma

Av jenny - 4 januari 2009 13:52

Inspirerad av flytten igår så bestämde vi oss för att ge Elias det stora rummet så tar vi hans pyttiga...

Just nu har jag fått ett frispel så jag sticker till skogen med hunden...

Av jenny - 3 januari 2009 17:40

Idag har vi hjälp min "lilla" Hanni att flytta. Fjärde våningen utan hiss PHU lite svettigt blev det...

En jätte fin lägenhet man blev flytt sugen FAST det gick över femte rundan i trappan =0)


Nu slappar vi och Jörgen har inlett grill säsongen, jag ska bara leta upp ett gott vin oxå

Av jenny - 2 januari 2009 23:35

Bilen är en Mutcho buthco galant  HAHA kan inte stava till fanskapet

Av jenny - 2 januari 2009 23:29

Efter skräckresan till Hjärnarp var saken klar JAG SKA HA EN KOMBI inget mer fjantande med bilen full, det är det man har bagaget till!!

Så vi körde iväg och köpte mig en ny bil, 100 trisslotter får vi på köpet !! Vi har staratat omröstning HUR MYCKET VINNER VI ???

Jag gissar 75 spänn Jörgen 500. Välkomna mer era gissningar!!

Jag fick oxå ett tråkigt besked idag min mormor är sjuk och har blivit inlagd, farmor hem och mormor in....

Ulla bjöd på middag idag gott gottgott, lax potatis och sås och lite vin ...

I morgon är vi flytthjälp och så ska vi väl röja lite här hemma ( men bara kanske) HAHAHAHAHHAHAHAHHH

Av jenny - 1 januari 2009 17:29

Jörgen vaknade i morse och mådde inte bra, vi snabbade oss hem från Hjärnarp och väl hemma började jag oxå känna mig krasslig....

Så nu går vi här och små fryser och mår lite kymigt SUCK

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards