Alla inlägg under januari 2009

Av jenny - 11 januari 2009 12:00

blev bara sämre och sämre igår och idag är jag inte heller bra.

Suck får se hur dagen artar sig....

Av jenny - 10 januari 2009 13:16

idag hade jag så mycket jag skull göra , men vaknar med huvudvärk och lite allmän värk och känner mig hängig...

Jag har iallafall orkat ge Alfred lite mentalträning , en godis i en toarulle i en filt , i ett täcke, en låda över och så en ´20 min jobb för hunden som nu sover gott =0)

Jag filmade i omgångar kanske jag kan lägga in det senare...

Av jenny - 9 januari 2009 16:14

Idag fick jag sålt min bil, till ett jädra skitpris men nu slipper jag iallafall betala hela kontantinsatsen med krediten....

´MEN glömde att kolla att min nya bil var klar, så nu får jag lifta till jobbet...

Av jenny - 8 januari 2009 19:24

men idag har jag joggat med hunden =0)

Lite oförberett men dock JOGGING...

Hamnade på slingan idag och fick lust att kolla hur långt jag orkade, det var inte så imponerande så jag körde intervall med lyktstolparnas hjälp...

Men att jogga i vinterskor på snö och is var väl inte helt genomtänkt MEN til våren ; )

Av jenny - 7 januari 2009 20:32

Efter en nästa sömnlös natt så var jag på jobbet 06. Snön var ju mycket mindre trubbel än jag väntat mig...

Det var härligt att träffa alla barnen igen!

Efter jobbet så kom Johan och hämtade mig så åkte vi till mormor på lasarettet. Det var jättejobbigt menskönt att ha varit där och pratat med henne en stund. Under tiden vi var där fick vi veta att hon skulle skickas till Lund så vi stannade inte så länge...

Nu ska jag ut med hunden och sen ska jag göra Jörgen sällskap i sängen har däckade redan vid 1930....

Av jenny - 6 januari 2009 13:49

SUCK jag kunde inte somna igår så klockan var nästan 11 när jag slog upp tittorna i morse...

Ut med hunden och sen lite frukost, tvätt, tvätt tvätt står på programmet och en ambition av att hitta mitt köksbord igen, vi får väl se hur det går med det.

Börjar jobba kl 06 i morgon så i kväll ska vi köra barn och hund till Farmor för skolan börjar inte förren torsdag??

Att får rätsida på livet igen efter en så här lång ledighet blir inte lätt. Vi har helt vänt upp och ner på tiderna i detta huset.

Av jenny - 5 januari 2009 19:23

När vi hämtade barnen hos gamla grannarna numera i skogen så passade vi på att ta en tur i skogen plus att lägga ett ganska långt spår. Alfred tog spåret jättebra så nu får det bli ännu längre spår och mer fokus på blodspår även med uppehåll...


Av jenny - 5 januari 2009 13:42

URK idag ringde klockan dax att jobba lite...

Vi hade planering och började vid den hemska tiden 9.00 Hahahaha

Men eftersom isbjörnarna invaderat dagis så jobbade vi på snabbt och slutade typ halv 1.

Så nu är jag hemma och tvättar och fixar istället, ska försöka få färdigt Elias rum idag så vi kan ta den andra röran i morgon.

Vi gjorde ett schema byte för att jag ska kunna plugga duktigt så nu ska jag öppna 2 ggr i veckan i stället och tänka sig då ska jag öppna på onsdag!! HJÄLP hur gick det till?????

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards