Alla inlägg under augusti 2008

Av jenny - 14 augusti 2008 17:53

TJOHO nu ska jag duscha LÄNGE..................

Skönt det är fredag i morgon för slö är jag , tyvärr blir det ingen camping i helgen för bilen krånglar . Nu lyser krockskudde lampan men Check engine lampan som gjorde att bilen inte gick igenom besiktningen har slocknat??????

Av jenny - 12 augusti 2008 19:40

Inte mycket iaf..... hantverkare som lyser med sin frånvara , inget varmvatten, inga barn hemma och seg seg seg är jag.

Av jenny - 11 augusti 2008 18:21

Slutade tidigare så jag hann prata med byggaren lite, sen letade jag badkar innan massören ringde och sa att hon var sjuk då stack jag och Alfie till skogen. Det var jätte skönt att gå så vi bestämde oss för att gå en längre runda. Då blev jag skrämd av något djur ( säkert en GRUFFALO) och tog resten av rundan på rekord fart.....

Av jenny - 11 augusti 2008 18:19

O Yes visst fortsätter strulet nu måste vi lägga om kurs och välja hörnbadkar istället.....

Tackochlov att vi slipper strula själv desvärre blir det ju fler beslut att ta.


Av jenny - 10 augusti 2008 18:35

vvs killen var här "tidigt" ( 9) och kollade läckan. det var ett elementrör och med pannan avstängd så kunde detta vänta tills måndag...

Sedan la vi oss igen och tog lite sovmorgon.....

Sen har här inte hänt mycket, OS tittande och nu fotboll. Bois spelar bra men har inte gjort mål ännu.

En glad nyhet har jag fått däremot Kickis Ester tog CERT i Askersund !!

Av jenny - 9 augusti 2008 19:55

Jörgen har kämpat och jobbat heladagen och badrummet är nästab tomt!!!!

Då höll inte turen längre och nu har strulet börjat.....

När han tar ut det sista skåpet börjar det sippra vatten från ett spikhål i golvet.... Det satt en spik från skåpet ner i röret och när spiken var borta var det fritt fram för vattnet....

Så vi fick stänga vattnet och pannan och så kommer vvs servicen imorgon. JIPPI gissa om vi spränger budgeten om vi ska betala jouravgift en söndag..

Ja ja vi visste ju att det skulle gå åt H vete någon gång....

Nu blir det pizza och röttvin för att glädjas åt ett gott dagsverke och glömma vvs räkningen........

Av jenny - 9 augusti 2008 15:38

Idag har jag klippt hundens framben oxå , började med saxen men det slutade som vanligt med maskinen......


Jörgen tar bort badrummet bit för bit, Jullan vilar och Elias är iväg och leker. Kl är snart 4 vart har denna dagen blivit av??

Förhoppningsvis tänder Jörgen grillen ikväll så jag sllipper laga mat.....

Av jenny - 8 augusti 2008 14:24

Idag har jag jobbat hemma, att vara " dagmamma" var helt ok.

Vi har haft så mysigt och nu ska jag vila innan föräldraträffen ikväll!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards