Alla inlägg under augusti 2008

Av jenny - 23 augusti 2008 20:30

Idag har jag inte kommit ur sängen, jag mår dåligt och har sovit och läst. Den Nya Maisie Dobbs var det jag slukade denna gången. De hittills 3 böckerna som kommit på svenska är mycket bra!! Författaren heter Jacqueline Winspear. Rekommenderas!!!

Jag fick nya Tara boken med posten så den blir nästa, Arn hade jag börjat på men den får vänta.


Av jenny - 22 augusti 2008 20:26

dag började jag tidigt så hunden fick finna sig i att gå ut 0530....

Jag  kände direkt att jag börjar bli sjuk så Jörgen fick ett tidigt sms om att inställa campingtrippen. Jag lyckades jobba färdigt och hämta hem Jullan innan jag blev riktigt kass. Kröp i säng kl20 då tog orken slut!

Av jenny - 21 augusti 2008 20:00

Morgonen började bra men det blev bara värre och värre kaoset var ett faktum när jag körde 0745......

Slutade 16 och körde direkt till banken för att låna pengar till badrummet. Lagade middag gick ut med hunden, Jörgen körde och köpte vasken på Bauhaus.

Nu blir det slöande i soffan

Av jenny - 20 augusti 2008 16:22

Idag var det dax för första skoldagen på nya skolan!

Jag hade tagit semester för att vara med och sedan gå och säga hejdå till gamla skolan. Så fort det var avklarat så skickades jag mellan våningarna tills jag bestämde mig för att cykla hem! SKÖNT att allt gick bra.

Väl hemma så satte jag mig att läsa och vips var det dax att hämta hem dem igen. Skönt med motion!!

Hela dagen jobbade vår byggare med badrummet och nu börjar det bli riktigt fint :)

Av jenny - 19 augusti 2008 20:45

I morgon börjar barnen i sin nya skola, så jag har tagit semester och ska var med under dagen. Vi ska oxå till gamla skolan och säga Hej då.

Spännande ska det  bli men vi är säkra på att detta är det rätta.

Av jenny - 18 augusti 2008 16:59

Först hela dagen på jobbet sen bara hem och vända sedan jobb igen....

Ska köra igen om en kvart känns inget kul :(

Har iofs sovmorgon i morgon men vad hjälper det när man säkerlligen blir väkt av hantverkare......

Av jenny - 17 augusti 2008 16:57

Kanske var det den som gjorde att vi fortsatte vara så energiska....

Vi tvättade och plockade , åkte till skoden och la spår åt Alfred, gick en långrunda i skogen, badade och klippte hunden efteråt osv

Det kändes gött att slänga sig i soffan vid halv 10 .

Av jenny - 17 augusti 2008 13:56

Idag blev den äntligen av Vår  cyckelrunda! Vi har länge undrat vart grusvägen slutar och pratat om att undersöka detta.

Nästan en timme tog det att cykla så det var ingen liten runda. Men kul att det blev av äntligen!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards