Alla inlägg under augusti 2008

Av jenny - 7 augusti 2008 21:44

Julia är lite bättre noga övervakad av pappa har hon fått i sig både dricka och lite mat.

Värmen idag har varit olidlig med trips som var överallt, kastade mig in i duschen när jag kom hem. Fick åka iväg och handla, tog stora rundan: Systemet, Makalöst och sedan ICA. Träffade Linda på ICA och vips var det trevligt att handla ; )

Jörgen har börjat riva badrummet och nu i kväll så grillade vi. Var inne och bjöd Linda på Lite vin...


Av jenny - 6 augusti 2008 17:33

Julia är sjuk och vill vara hemma så Farmor kommer varje dag vid 1030 istälet. Eftersom Jörgen och Jag börjar tidigt får hon vara själv en stund men hon sover nästan till farmor kommer. Men idag väckte hennes klumpiga mamma henne tidigt.

När jag ska kolla henne vid 10 SVIMMAR hon när vi pratar i telefon!!

Eftersom jag var på jobbet med 5 barn fanns det inte utrymme att bryta ihop....

Kastade mig på telefonen och fick fatt i grannen som rusade in , Julia hade skrapat sig på magen och var kallsvettig och groggy.

Farmor anlände och fick överta sköteske jobbet.

När hon blev sämre på em ringde jag hem Jörgen och fick tid på VC.

De hittar inget fel så vi får avvakta och se vad som händer...

Det var den längsta arbetsdagen i mitt liv.........

Nu ska jag bara gosa och imorgon är Jörgen hemma.........

Av jenny - 4 augusti 2008 20:00

Jörgen for viäg på jobbet vid 05 och lyckades väcka både mig och Elias. Dock somnade vi gott till smattret på taket och sov till 10....

Vi hann nästan bara äta frukost innan Jörgen ringde och sa att han var hemma!

Då kastade vi oss iväg på kakeljakt, först bauhaus sedan kakelmannen i malmö och sist Svenska kakel och BINGO !!!!!!!

När vi hämtade barnen så var Julia hängig och nu sover hon stackaren.

Nu slöar vi följer Bois match de gjorde visst mål nu YES härlig start på andra!! 

Av jenny - 3 augusti 2008 16:23

nu är jag trött!!

Iofs så gick vi upp 8 så det var ok men jag har sovit dåligt....

Varmt, barn som vandrar ,pratar osv osv

Körde hem dem efter lunchen och fick se Johan och Mias fina torp!!

Nu får jag plocka lite och laga lite mat, tur att veckan börjar med ledig dag... 

Av jenny - 2 augusti 2008 22:58

bjöd grannarna på grillkväll som tack för hjälpen med hus och katt. alla barnen har lekt fint de tilloch med la lillan.

ska bli skönt att sova lite nu....

Av jenny - 2 augusti 2008 10:29

barnvakt i helgen....

Av jenny - 1 augusti 2008 10:27

Elin fyller 6 år så vi ska på kalas! passar på att köra på Center syd först. Planen var att hinna kolla badrum på Bauhaus men jag hamnade på Stadiums rea......


Trevligt kalas förutom att Julia blev getingstucken : (


Sen grillade vi hos Farmor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

Omröstning

NYÅRSLÖFTEN ???????
 SJÄLVKLART
 ALDRIG
 NÅGRA DAGAR:::::

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards